-
Jouw verblijf
Parken en partners
Jouw gegevens worden doorgegeven aan het park waar jij verblijft en aan organisaties die activiteiten verrichten in verband met jouw boeking. Dit betreft ook partijen die geen onderdeel uitmaken van de Landal GreenParks-organisatie. Dit betreft bijvoorbeeld het schoonmaakbedrijf of de verzekeringsmaatschappij indien je een reis- of annuleringsverzekering hebt afgesloten.
Verwachte aankomsttijd
Indien je een boeking heeft gemaakt kunnen wij jouw e-mailadres gebruiken voor het versturen van service-e-mails. Hierbij kun je denken aan een e-mail met daarin de vraag wat je verwachte aankomsttijd is op het park waar jij gaat verblijven.
Nachtregister
Bij het verblijf op één van onze parken dien je een zogenoemd nachtregisterformulier in te vullen. Dit kan soms ook al digitaal gebeuren. De gegevens van jou en jouw reisgezelschap worden verwerkt ten behoeve van de betreffende gemeente, onder meer voor het geval van calamiteiten. De gegevens kunnen in onze systemen worden verwerkt.
-
Service
Gastenservice
Je kunt met ons bellen, mailen en ons via social media benaderen. Om te zorgen dat je jouw verhaal niet twee keer hoeft te verwoorden, slaan wij gegevens op. Om onze service elke dag een beetje beter maken, analyseren wij alle contactmomenten. Telefoongesprekken nemen wij ook op om te gebruiken als trainingsmateriaal.
Account
In jouw ‘Landal-account' kunnen je persoonlijke gegevens worden opgenomen: naam, post- en factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en inloggegevens. Handig, dan hoef je deze gegevens niet elke keer opnieuw in te voeren. Wij bewaren ook gegevens over je eerdere boekingen. Dan kunnen we jou sneller en gerichter helpen.
Gepersonaliseerd aanbod
Als je onze website bezoekt, ons liket op Facebook, een boeking maakt bij ons of op een van onze parken verblijft, onthouden wij wat je leuk vindt. Wij doen het zoekwerk en helpen je met mooie aanbiedingen, bijvoorbeeld per mail. Daarbij kunnen we jouw e-mailadres koppelen aan jouw online gedrag. Hierdoor kunnen we bijvoorbeeld een herinnering sturen als je jouw boeking niet volledig voltooid hebt. Wij gebruiken je gegevens ook om onze dienstverlening en websites te verbeteren. Jouw gegevens worden verder gebruikt om nuttige advertenties te laten zien op bijvoorbeeld Facebook en Twitter en andere onlinemedia-platforms. Om informatie en aanbiedingen zoveel mogelijk op jouw interesse af te stemmen, kunnen wij je gegevens laten vergelijken of combineren met bij andere bedrijven bekende gegevens, waaronder met onze partners zoals Air Miles en Natuurmonumenten. Daarbij kan ook gebruik worden gemaakt van zogenoemde customermatch-programma’s. Onder meer wanneer je social media gebruikt op verschillende apparaten is het mogelijk dat je deze advertenties ook op deze andere apparaten te zien krijgt. Cookies spelen daarbij een rol. Voor zover wettelijk vereist vraagt Landal GreenParks jouw toestemming, voordat zij jouw gegevens aan derden verstrekt. -
Verbetering
Reviews en gastenquête
Je kunt andere gasten helpen door middel van het schrijven van een review. Door ervaringen te delen, geef je anderen een nóg beter beeld van Landal GreenParks of een specifiek park. De antwoorden die je geeft in onze gastenquête worden door ons bekeken om onze dienstverlening verder te verbeteren. In dat kader kunnen we jouw antwoorden en gegevens ook delen met onze parken en partners, zoals schoonmaakdienstverleners. Er kan ook contact met je worden gezocht naar aanleiding van een ingevulde enquête, bijvoorbeeld om aanvullende vragen te stellen of om je te bedanken voor je feedback.
Kwaliteitsonderzoek
We benaderen je soms voor een gastenonderzoek of een plaats in ons gastenpanel. Verder willen we weten hoe de afhandeling van een klacht is verlopen en wat jij van onze nieuwsbrief vindt. Daarom verzamelen wij gastgedrag. Zo kunnen we jouw leesgedrag analyseren en content maken die bij jouw wensen past. Dit doen we door unieke bezoeken te registreren, met alle activiteiten die daarbinnen plaatsvinden. Denk hierbij aan het bekijken van pagina's, ergens op inzoomen of op links klikken. Soms voert een derde partij deze onderzoeken voor ons uit.
-
Ik heb een verblijf geboekt en wil de reisdata, accommodatie of de periode wijzigen van mijn geboekte verblijf. Kan dat?
Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center via: +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
Valt je aankomsdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de reisdata te wijzigen. -
Ik heb een reservering gemaakt, maar mijn persoonlijke gegevens kloppen niet. Hoe pas ik dit aan?
Neem telefonisch contact op met het Contact Center via +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
-
Kan ik nog een voorkeur toevoegen zoals plaatsnummer of huisdiervrij nadat ik de boeking heb gemaakt?
Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen wij deze voorkeur voor je toevoegen aan de boeking. Dit is dan nog steeds gratis.